Facebook dhe disa prej aplikacioneve të tij, përfshirë Instagram dhe WhatsApp, u shfaqën jofunksional në të njëjtën kohë të hënën për shumë përdorues, të cilët iu drejtuan Twitter -it dhe platformave të tjera të mediave sociale për të ankuar për ndërprerjen.

Rrjeti social dhe aplikacionet e tij filluan të shfaqnin mesazhe gabimi para mesditës me kohën Lindore, raportuan përdoruesit. Të gjitha familjet e aplikacioneve të kompanisë – Facebook, Instagram, WhatsApp dhe Facebook Messenger – treguan raporte të ndërprerjes, sipas faqes downdetector.com, e cila monitoron trafikun në internet dhe aktivitetin e faqes.

Ndërprerjet nuk janë të rralla për aplikacionet, por është e rrallë kaq shumë aplikacione të ndërlidhura në kompaninë më të madhe të mediave sociale në botë të bien në të njëjtën kohë. Kompania është përpjekur të integrojë infrastrukturën themelore teknike të Facebook, WhatsApp dhe Instagram për disa vjet.

Dy anëtarë të ekipit të sigurisë në Facebook, të cilët për  New York Times folën në kushte anonimiteti sepse nuk ishin të autorizuar të flisnin publikisht, thanë se nuk kishte gjasa që një sulm kibernetik të shkaktonte problemet. Kjo për shkak se teknologjia prapa aplikacioneve ishte ende mjaft e mbrojtur saqë një hakim nuk ka të ngjarë të ndikojë në të gjitha ato menjëherë.

Në një seri cicërimesh, John Graham-Cumming, shefi i teknologjisë i Cloudflare, një kompani e infrastrukturës në internet, tha se problemi ka të ngjarë të jetë me serverët e Facebook, të cilët nuk po i linin njerëzit të lidheshin me faqet si Instagram dhe WhatsApp.

Kompjuterët konvertojnë uebfaqe të tilla si facebook.com në adresa protokolle të brendshme numerike, përmes një sistemi që krahasohet me librin e adresave të një telefoni, tha z. Graham-Cumming. Çështja e Facebook ishte ekuivalente me heqjen e numrave të telefonit të njerëzve nga emrat e tyre në librin e tyre të adresave, duke e bërë të pamundur thirrjen e tyre, tha ai. Cloudflare ofron disa nga sistemet që mbështesin infrastrukturën e internetit të Facebook.

Andy Stone, një zëdhënës i Facebook, postoi në Twitter, “Ne jemi të vetëdijshëm se disa njerëz kanë probleme me qasjen në aplikacionet dhe produktet tona. Ne po punojmë që gjërat të kthehen në normale sa më shpejt të jetë e mundur, dhe kërkojmë falje për çdo shqetësim.”

Në Twitter, hashtagu #facebookdown shpejt filloi të bëhej trend. Disa përdorues thanë se ishin të tronditur nga ndërprerja e papritur, ndërsa të tjerët u tallën me të.

Facebook tashmë është marrë me shumë kontroll. Kompania është sulmuar nga një informator, Frances Haugen, një ish-menaxhere produktesh në Facebook, e cila grumbulloi mijëra faqe kërkimesh të brendshme dhe që atëherë i ka shpërndarë ato në mediat e lajmeve, ligjvënësit dhe rregullatorët. Dokumentet zbuluan se Facebook dinte për shumë dëme që shërbimet e tij po shkaktonin.

Zonja Haugen, e cila zbuloi identitetin e saj të dielën në internet dhe në “60 Minuta”, është planifikuar të dëshmojë të martën në Kongres për ndikimin e Facebook në përdoruesit e rinj.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.