6 arsye shkencore që dëshmojnë se pse duhet konsumuar kungull sa më shpesh

Në ditët e vjeshtës, kur temperaturat ulen, një supë me kungull është dreka ideale për të gjithë.

Përfitimet shëndetësore që jep kungulli janë të shumta, madje ato janë vërtetuar edhe shkencërisht.

Kungulli përmban sasi të lartë të antioksidantëve,fibrave dhe vitaminës A, e cila është shumë e nevojshme përshëndetin e përgjithshëm.

Kungujt ndihmojnë në përmisimin e shikimit

Beta-karotina është përgjegjëse për ngjyrën e ndritshme portokalli të kungujve. Ky pigment është një karotenoid që shndërrohet në vitaminë A nga trupi. Beta-karoteni dhe vitamina A janë thelbësore për të mbështetur shikimin e mirë, thotë Laura Bishop-Simo, RD në Qendrën Mjekësore të Ëexner të Universitetit Shtetëror të Ohajos. Vitamina A është gjithashtu pjesë e një përbërjeje të quajtur rhodopsin e cila është thelbësore për sytë të jenë të ndjeshëm ndaj dritës dhe errësirës. Për më tepër, vitamina A mbështet shëndetin e kornesë dhe retinës. Sipas një studimi  të vitit 2013, betakaroteni dhe lëndë të tjera ushqyese të tilla si vitamina C, vitamina E, zinku dhe acide yndyrore omega-3 mund të ndihmojnë në parandalimin e sëmundjeve të syve që lidhen me moshën, siç është degjenerimi makular.

Kungulli ndihmon në humbjen e peshës

Kungujt janë një zgjedhje e shëndetshme e ushqimit nëse dëshironi që të humbisni peshë. Sipas studimeve, kungujt ju ndihmojnë që të rrini të ngopur për një kohë të gjatë, prandaj edhe duhet të konsumohet në rastin e humbjes së peshës. Farat e kungullit janë gjithashtu një rostiçeri e shkëlqyeshme me lëndë ushqyese për humbjen e peshës. Ata kanë fibra, proteina, yndyrna të shëndetshme dhe mikroelementë. Proteina është e dobishme për të qëndruar e ngopur më gjatë pasi mund të rregullojë hormonet e urisë dhe yndyra prishet ngadalë.

Kungujt ndihmojnë në shendetin e zemrës

Kungujt janë të pasur me kalium, i cili është një lëndë ushqyese që mund të ndihmojë në rregullimin e presionit të gjakut, duke zvogëluar kështu rrezikun e sulmit në zemër dhe goditjes në tru, thotë Laura Bishop. Një filxhan kungull përmban 490 miligramë kalium, që është rreth 16% e vlerës së rekomanduar ditore. Sipas një studimi të vitit 2016, konsumimi në baza ditore i kaliumit zvogëlon rrezikun e sulmit në tru.

Kungujt ndihmojnë në mbrojtjen e lëkurës

Beta-karotina dhe vitamina A janë të dobishme për shëndetin e lëkurës. Beta-karotina në kunguj mund të parandalojë efektet e plakjes dhe të forcojë mbrojtjen e lëkurës kundër rrezeve të diellit UV.  Sipas një studimi të vitit 2012, konsumimi i ushqimeve me beta-karotinë mund të ketë efekt mbrojtës në qelizat e lëkurës kundër demtimit nga rrezatimi.

Kungujt parandalojnë sëmundjet kancerogjene

Kungujt, përfshirë farat e kungullit, janë të pasura me antioksidantë, të cilët ndihmojnë në parandalimin e radikaleve të lira. Radikalet e lira mund të shkaktohen nga çiklizmi normal i qelizave, ndotësit e mjedisit ose rrezatimi UV. Këto molekula të paqëndrueshme mund të shkaktojnë stres oksidativ, i cili mund të dëmtojë ADN-në e qelizave të shëndetshme.

Kungujt rrisin imunitetin

Kungujt janë të pasur me vitamina dhe minerale, prandaj edhe kanë ndikim në përmisimin e sistemit imunitar. Një kungull përmban sasi të madhe të vitaminës B, vitaminës C, vitaminës E dhe vitaminës A.  Në një studim të vitit 2018 është gjetur se vitamina A është burimi kryesor i forcimit të sistemit imunitar.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Share
%d bloggers like this: