Facebook kundër depresionit të shkaktuar nga Facebook

Facebook pranon se konsumi i tepërt mund të bëjë ofertën e tij depresive dhe gjithashtu ka një zgjidhje të gatshme: Më shumë Facebook.

Si pjesë e një serie postimesh me titull “Pyetje të vështira”, Facebook ka postuar një shënim në të cilin rrjeti shoqëror pranon se oferta e tij mund të ketë sekuenca negative koonike për përdoruesit, raporton Kuarc. Hulumtimi është cituar se njerëzit që shpenzojnë shumë kohë në platformë dhe shënimet pasive të shënimeve po ndihen keq. Ky është një problem që vlen për të gjitha llojet e konsumit pasiv të informacionit në rrjet.

Zgjidhja e problemit nuk është kufizimi apo heqja dorë, por qëndrimi gjithnjë e më aktiv në platformë. Njerëzit të cilët dërgojnë mesazhe, përditësojnë postimet, lënë komentet dhe klikoni butonat e ndryshme të reagimit janë më pak të depresionuar dhe të vetmuar. Kjo është provuar nga një studim që Facebook ka kryer vetë në bashkëpunim me Robert Kraut të Universitetit Carnegie Mellon. Por kjo vlen vetëm nëse përdoruesit bashkëveprojnë direkt me njerëz të tjerë në platformë.

Gjithashtu përmendet edhe tipari Facebook i “take a break”, i cili fsheh postimet nga një eksportues pas një shpërbërjeje. Kjo ndihmon në procesin e shërimit emocional. Facebook ndjek postin me një model të njohur që tashmë është përdorur në kritika të tjera, siç janë komentet e urrejtjes. Problemi pranohet në një formë të dobësuar dhe më pas zgjidhja e propozuar është një formë e aktivizmit në Facebook.

Share





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share