A hani shumë shpejt? Ja pse ju duhet të ngadalësoni

Një studim i ri hulumtues që u prezantua kohët e fundit në Sesione Shkencore të Shoqatës Amerikane të Zemrës në Kaliforni, ka gjetur se njerëzit që konsumojnë shumë shpejt ushqimin e tyre kanë më shumë gjasa të zhvillojnë çështje shëndetësore sesa homologët e ngadaltë të ngrënies, transmeton lajmi.net.

Hulumtimi sugjeron që njerëzit që hanë shumë shpejt kanë më shumë gjasa të bëhen obezë ose të zhvillojnë sindromën metabolike.

Çfarë është sindromi metabolik?
Sindromi mendohet të shkaktohet nga një çrregullim themelor i shfrytëzimit dhe ruajtjes së energjisë. Sindromi metabolik përfshin presionin e lartë të gjakut, sheqerin e lartë të gjakut, yndyrën e tepërt trupore rreth belit dhe nivelet e kolesterolit jonormal. Sindroma rrit rrezikun e një personi për sulme në zemër dhe goditje në tru.

Në vitin 2008, studiuesit japonezë, të udhëhequr nga kardiologu i Universitetit Hiroshima Dr. Takayuki Yamaji, zhvilluan një studim mbi më shumë se 1.000 të rritur të shëndetshëm japonezë. Studiuesit kërkuan nga ata që të karakterizojnë shpejtësinë e tyre të ngrënies – të ngadalshëm, normal ose të shpejtë – dhe gjurmuan shëndetin e tyre për pesë vitet e ardhshme.

U zbulua se 84 vetë u diagnostikuan me sindrom metabolike në këto pesë vjet, që treguan një korrelacion të qartë midis shpejtësisë së ngrënies dhe zhvillimit të sindromës. Norma për zhvillimin e sindromës ishte 11.6 për qind për ngrënësit e shpejtë, 6.5 për qind për njerëzit që hanin me shpejtësi të rregullt dhe vetëm 2.3 për qind e njerëzve që hëngrën ngadalë.

U zbulua gjithashtu se ngrënësit e shpejtë kishin më shumë gjasa të fitonin më shumë peshë, duke çuar në obezitet, të kishin një rrip të gjërë dhe të vuanin nga sheqeri në gjak më të lartë. Zëdhënësi i Shoqatës Amerikane të Zemrës dhe kardiologu i NYU Langone, Dr. Nieca Goldberg, thanë se shumë hulumtime kanë treguar se si të hahet shpejt është e lidhur me shtimin e peshës dhe çështje të tjera shëndetësore, percjell lajmi.net.

“Ndoshta ju hani më shumë sepse jeni duke ngrënë aq shpejt. Ju vërtet nuk keni ndonjë ide për atë që keni ngrënë”, tha Goldberg për TIME. “Kur hani ngadalë, ju jeni shumë më të vetëdijshëm për ngrënien tuaj. Ju jeni duke përtypur ushqimin tuaj dhe po ngadalësoni tretjen”.

“Hani në një situatë ku është e përshtatshme për të ngrënë – ne po flasim kuzhinë, dhomë ngrënie, restorant. Nëse është në tavolinën tënde, vërtet nuk duhet të punosh në të njëjtën kohë që ha,” shtoi ajo. “Edhe nëse është aq e shkurtër sa një orë e gjysmë, është më mirë se ta bëni atë për 10 minuta ndërsa po i përgjigjeni email-it”.

Idealisht, duhet të marrë të paktën 30 minuta për të ngrënë. Dikush duhet të shijojë ushqimin gjatë ngrënies dhe të mos shpërqendrohet nga gjëra të tjera të tilla si një smartphone, duke u përgjigjur me postë elektronike, duke shikuar televizor etj. Ushqimi gjatë punës është gjëja më e keqe për të bërë.

Ngrënësit e shpejtë duhet t’i provojnë këto mënyra për të ngadalësuar

1. Hani me një mik dhe bisedoni gjatë ngrënies

2. Pritini ushqimin në copa të vogla

3. Gërmoni më shumë ushqim

4. Merr frymë thellë mes çdo pickimi

5. Vendosni pirun tuaj dhe lugën mes kafshimeve.

Share





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share