Main Menu

Ushqimet që përmirësojnë memorien tuaj

Më poshtë janë disa prej ushqimeve që ju ndihmojnë me memorien tuaj.

Avokado

Avokado përmirëson rrjedhën e oksigjenit në tru që mpreh kujtesën dhe përmirëson shëndetin e përgjithshëm të trurit.

Peshku

Peshqit si salmoni, skumbria dhe trofta mund të mbrojnë trurin tuaj nga dëmtimi dhe përmirësimi i funksioneve të tij. Këto lloje të peshqve përmbajnë acide yndyrore, omega-3 të cilat kanë përfitime të fuqishme shëndetësore për trurin dhe zemrën.

 

Molla

Konsumoni mollët por pa i qëruar. Lëkura e mollëve është një antioksidant që mund të parandalojë sëmundjen e Alzheimer. Gjithashtu, molla e kuqe është më e dobishme për trurin tuaj sesa molla jeshile.

Çokollata

Çokollata e zezë ka antioksidantë të cilat janë jashtëzakonisht të dobishëm për zemrën dhe trurin tuaj. Për më tepër, çokollata mund të rrisë përqendrimin dhe kujtesën.

Boronicat

Boronica është burim i pasur i antioksidantëve që mbron trurin nga dëmtimi dhe stresi oksidativ. Boronicat gjithashtu përmirësojnë funksionet njohëse si marrja e vendimeve, arsyetimi, kuptimi verbal, si dhe neurotransmetimi.

Share





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Share