Main Menu

Tuesday, October 9th, 2018

 

Nuk mund të flini? Me këto 4 metoda do të jeni në gjumin më të mirë për 2 minuta

Shumë njerëz kanë probleme me gjumin dhe çdo natë kanë një betejë aspak të lehtë për të fjetur. Mungesa e gjumit është një problem i zakonshëm për shkak të stresit, një regjimi të pabalancuar dhe për shkak të emocioneve. Statistikat tregojnë se deri në 70 milionë njerëz në SHBA vuajnë nga një çrregullim i gjumit. Mirëpo, çfarë të bëjmë nëse kemi probleme me gjumin natën? Bright Side na tregon se si për 120 sekonda mund të flini direkt. Një gjumë i mirë gjatë natës do të thotë një ditë eRead More

Share

Gabimet që duhet shmangur para gjumit

Të gjithë e dinë se 8 orë gjumë rekomandohen për t’i bërë të plota çdo natë, por po ashtu të gjithë e dinë që për të pasur një gjumë të qetë duhet të bësh jetë të shëndetshme. Kryesisht gjithçka lidhet rreth 3 gabimeve të cekura më poshtë, që ndikojnë në cilësinë tuaj të gjumit: Teknologjia Kompjuteri, tableti, telefoni apo thjesht edhe televizori para gjumit ndikojnë në ngadalësimin e ritmit dhe shkaktojnë rënie të cilësisë së gjumit, transmeton KP. Ushqimi para se të shkoni në shtrat Organizmi ynë ka nevojë tëRead More

Share

Share