Main Menu

June, 2018

 

Dy këshilla si të qëndroni të shëndetshëm gjatë Ramazanit

Muaji i Ramazanit për besimtarët myslimanë është thuajse në fund. Më poshtë dy këshilla si të qëndroni të shëndetshëm gjatë kësaj kohe. Merrni mjaftueshëm lëngje Për të shmangur dehidratimin, që mund të shkaktojë edhe marramendje, duhet të konsumoni sa më shumë pije. Hani supë, dhe ushqime të tjera të lëngshme. Natyrisht përveç ujit, lëngje mund të merrni edhe nga trangujt dhe shalqiri, përcjell KosovaPress. Mos qëndroni pa gjumë Gjumi luan rol të rëndësishëm për agjërim të shëndetshëm, pasi mungesa e tij mund të ndikojë në paraqitjen e përditshme dhe aftësinëRead More

Share

Fjetja në dhomë me dritën ndezë mund ta shkaktojë diabetin

Studimi i kryer nga shkencëtarët amerikanë ka zbuluar se pasi të flenë vetëm një natë në një dhomë me dritën pak ndezur, personat fillojnë të zhvillojnë nivele më të mëdha të rezistencës së insulinës. Rezistenca e insulinës është aftësia e zvogëluar e qelizave për t’iu përgjigjur hormonit, i cili e transporton glukozën nga enët e gjakut dhe gjithashtu ndërlidhet me fillimin e tipit 2 të diabetit. Hulumtimet e mëhershme kanë sugjeruar se ekspozimi në dritë gjatë natës e shtypë prodhimin e melatoninit – hormonit të gjumit – i cili përfshihetRead More

Share

Tiroidet, ja ushqimet që duhet të konsumoni për t’i kuruar

Ekspertët në fushën e shëndetësisë rekomandojnë disa ushqimet që ndihmojnë në mirëfunksionimin e tiroides. Produktet e detit Peshku, gocat e detit, karkalecat janë burime të mira të jodit. Ju keni nevojë për jod për një tiroide të shëndetshme, megjithatë duhet të shmangni ushqimet e pasura me shumë jod, si algat e detit. Produktet e detit Peshku, gocat e detit, karkalecat janë burime të mira të jodit. Ju keni nevojë për jod për një tiroide të shëndetshme, megjithatë duhet të shmangni ushqimet e pasura me shumë jod, si algat e detit.Read More

Share

Ky frut veror pastron gjakun dhe mëlçinë

Në mjekësinë popullore përdoren frutat e kajsisë, të cilat janë të pasura me shumë vlera ushqyese. Frutat e kajsisë përdoren të freskëta ose të thata, si dhe të përpunuara në trajtë kompostoje, reçeli dhe lëngu. Fruta e freskët ka vlerë të mira ushqimore. Ajo përmban rreth 14 për qind sheqerna, acide organike, albumina, pektinë, kripëra minerale, si: kalium, fosfor, kalcium, vitamina të ndryshme si provitamina A, Vitaminë B1, B2, PP, C etj. Në frutat e thata sasia e sheqerit arrin deri në 60 për qind. Thelpinjtë janë të pasur meRead More

Share

Ja çfarë u bënin thashethemexhinjve në mesjetë

Të flisje keq për tjetrin, të shpifje, apo të përhapje lajme që nuk janë të vërteta, në Mesjetë është konsideruar si një krim i madh. Për këtë arsye, ekzistonte edhe dënimi për thashethemexhinjtë, për mëkatin e tyre të madh. I vendosnin një hekur në fytyrë, që i kapte kokën dhe ia shtypte gjuhën me një thikë. Të dënuarit nuk mund të nxirrnin zë, pasi mekanizmi ishte i kyçur me disa çelësa dhe sipër kokës kishte një këmbanë që bëntë zhurmë sa herë që lëvizte koka. Kështu njerëzit që dëgjonin zhurmënRead More

Share

Këto janë ushqimet që duhet shmangur për iftar

Myslimanët anë e mbanë botës e festojnë Ramazanin, agjërojnë dhe lidhen më shumë se kurrë me njëri-tjetrin. Por, çfarë duhet të hani për iftar? Çfarë rekomandojnë ekspertët? Mos përzieni pemë me shujtat tuaja: Agjërimin prisheni me pemë ose konsumoni pasi ta keni përfunduar shujtën – pra mos i përzieni me shujta. Kur pemët kombinohen me minerale, yndyra dhe proteina, ato mund ta pengojnë procesin e tretjes. Mos e kombinoni djathin me ushqime arrore (arra, bajame, fistekë, etj.) dhe ushqimet e detit me mishra tjerë: Trupi i njeriut është i programuar ta tretëRead More

Share

Kujdes nga “overdoza e ujit”, ja sa duhet të konsumoni

Legjendat urbane na kanë shoqëruar gjithë jetën, sidomos kur bëhet fjalë për shëndetin. Më poshtë do të gjeni një listë me disa prej pretendimeve dhe këshillave mjekësore që janë ose nuk janë të vërteta 8 Gota Ujë Në Ditë? Nuk është e nevojshme të numëroni gotat. Studimet kanë treguar që njerëzit që pijnë një gotë ujë kur janë të etur, marrin mjaftueshëm për të qenë të shëndetshëm dhe të hidratuar. Lëngjet, supat dhe perimet ju ofrojnë doza të rëndësishme të oksigjenit. Mirë është të pini ujë, por pa e tepruar, pasi mundRead More

Share

Çka i bën shikimi në telefon trupit tonë?

Jo aq moti, telefonat me ekran me prekje që mund të lidhen në internet ishin diçka fantastiko-shkencore. Pjesa e frikshme është mënyra se si teknologjia ndikon mbi shprehitë dhe mbi shëndetin tonë. Duke përdorur celularë njerëzit e ndryshojnë qëndrimin e trupit, në mënyrë më të keqe. A ju besohet që mbajtja e telefonit ka efekt të njejtë sikur të mbani një fëmijë tetëvjeçar në kokë derisa rrini ulur? Shtypja që kemi derisa lexojmë në telefon është e barabartë me masë prej 27 kg. Modeli virtual është krijuar nga dr. KenethRead More

Share

Share