Main Menu

Saturday, May 26th, 2018

 

Receta me aspirinë për lëkurë si e bebes në 5 minuta

Aspirina përmban acid acetil salicitik, i cili ndihmon në pastrimin e lëkurës tuaj deri ne thellësi. Largon qelizat e vdekura nga lëkura, hap poret e lëkurës. Kjo është ajo që e bën lëkurën tuaj të ndihet më e butë dhe më e qetë.Aspirina ka veti anti-inflamatore që e bën aspirinën unike dhe efektive në trajtimin e puçrrave dhe pikave të zeza. Kujdes! Para se të aplikoni maskën në fytyrë lajeni fytyrën dhe qafen me ujë të freskët.Por më e rëndësishmja: Mendoni pozitivisht dhe relaksohuni. Përgatitja e maskës Përbërësit: – 5-6Read More

Share

“Ilaçi” që heq dhjamin në vithe dhe bel për vetëm katër ditë

Xhenxhefili, limoni dhe kastraveci do t’ju ndihmojë të shkrini dhjamin në bark dhe në vithe brenda katër ditëve. Gjithashtu stimulon metabolizmin dhe ndihmon trupin të shkarkojë. Ky lëng nuk bën çudinë, por me një, meny ushqimore të ndarë në pesë shujta të vogla, si dhe me ushtrime të rregullta fizike, beli juaj do të jetë më i hollë e stomaku shumë më i rrafshët pa vuajtur asnjë ditë të vetme urie. Përbërësit: – 8 gota ujë – 1 lugë gjelle xhenxhefil, i grirë – 1 kastravec, i ndarë ne pjesëRead More

Share

Ndiqini këta 9 hapa për ta larguar stresin

1. Shmangini kafeinën, alkoolin dhe nikotinën. Largojeni, ose së paku zvogëlojeni konsumimin e nikotinës, si dhe çdo pije që përmban kafeinë dhe alkool. Kafeina dhe nikotina janë stimulues që do të rritin nivelin e stresin edhe më shumë. Alkooli është depresant në rastet kur merret në sasi të mëdha, por vepron si stimulues në sasi të vogla. 2. Përfshijini në jetën tuaj aktivitetet fizike Situatat stresuese rrisin nivelin e hormoneve të stresit, siç janë adrenalina dhe kolesteroli në trupin tuaj. Kur ndiheni të stresuar dhe të tensionuar dilni të shëtisniRead More

Share

Me këtë shprehi do të qëndroni të qetë nën presion

Liderët e mëdhenj duken gjithmonë të qetë përgjatë situatave të vështira apo të papritura. Shumica prej nesh kemi mungesë të aftësisë për të qëndruar të qetë atëherë kur më së shumti duhet – në situata të rënda për çfarëdo arsye. Shkenca neurologjike së fundi ka gjetur se qëndrimi i matur nën presion është një aftësi që të gjithë mund ta mësojnë. Ngadalësoni frymëmarrjen për menaxhim të presionit Numëroni prej 1 deri në 10, ngadalë dhe thellë. Frymëmarrjet e thella ju sjellin më shumë oksigjen mushkërive, rrjedhimisht sistemit tuaj të qarkullitRead More

Share

Harresa, përse ndodh?

Harresa apo humbja e ruajtjes është pjesa e të mësuarit fillestar që nuk mund të riprodhohet e përdoret, transmeton Telegrafi. Sipas ekspertëve dhe studiuesve kujtimet tona përbëhen nga tre lloje të dallueshme: informacioni personal, i përgjithshëm dhe shprehitë. Informacioni i përgjithshëm përfshin njohuri të përgjithshme që i kemi fituar jashtë përvojave të veçanta, si p.sh. qëndrimi ynë ndaj shkollës, njohuritë tona për muzikën apo fjalori ynë. Kurse informacioni i shprehive përfshin aftësitë e sjelljes dhe ato të njohjes si dhënia e biçikletës apo zgjidhja e një fjalëkryqi. Tre janë përbërësitRead More

Share

Share