Main Menu

Sunday, June 18th, 2017

 

Ushqimet që parandalojnë humbjen e kujtesës dhe plakjen e qelizave të trurit

Një regjim i shëndetshëm ushqimor shoqërohet me jo pak përfitime shëndetësore! Gjithçka që ju hani reflektohet në pamjen e sjelljen tuaj! Nëse ndiheni të lodhur, të mërzitur , të stresuar?! Fajin mund ta ketë dieta juaj e varfër ne magnez! Lëkura juaj ka humbur shkëlqimin? Keni nevojë për vitaminë C apo zink … Keni filluar të përjetoni humbje të kujtesës afatshkurtër? Atëherë hani këto ushqime: Peshk Kur është fjala për ushqimet e trurit, peshku yndyror (si salmoni, skumbri dhe sardelet) janë në krye të renditjes. Yndyrnat omega-3 janë përgjegjesë përRead More

Share

Ushqimet që rregullojnë metabolizmin

Metabolizmi është procesi i shndërrimit te ushqimeve dhe pijeve që ne konsumojmë, në energji. Çdonjëri mund të rrisë ritmin e rënies në peshë, duke fuqizuar ritmin e metabolizmit, por për të bërë këtë, duhet të konsumoni ushqime që aktivizojnë hormonet e duhura për të përshpejtuar këtë proces. Hudhra – Hudhra përmban një antioksidant që quhet glutathione, që ndihmon mëlçinë në pastrimin e organizmit nga kimikatet që shpërqendrojnë ose ndërpresin formimin e hormoneve dhe ngadalësojnë metabolizmin. Mënyra më e mirë për të shtuar hudhrën në dietën tuaj është ta përzieni atëRead More

Share

8 gjërat që secili mysliman duhet ti bëjë në Natën e Kadrit

Madhështia e muajit të Ramazanit është e pa diskutueshme. Ditët dhe netët e këtij muaji të bereqetshëm dallohen nga ditët e netët e tjera të vitit. Por edhe brenda tyre dallohet një natë që quhet “Nata e Kadrit”. Kjo është ndër netët më të bukura, më të bekuara dhe më të bereqetshme që na ka falur Allahu. Këtë e shpjegon edhe Kur’ani kur thotë: Në të zgjidhet çdo çështje në mënyrë të prerë”. Kjo do të thotë se këtë natë përcaktohet kaderi i të gjitha krijesave për vitin që vjen,Read More

Share

Share