Main Menu

May, 2017

 

Agjërimi nuk është, thjesht, uri dhe etje

“Kush nuk i lë fjalët e kota dhe veprimet sipas tyre, atëherë Allahu (xh. sh.) nuk ka nevojë për abstenimin e tij nga ushqimet dhe pirjet.” (Buhariu) Shkruan: Jusuf Zimeri Nga argumentet që shpijnë tek Madhëria dhe absolutizmi i Allahut (xh. sh.) është se ai nuk krijoi asgjë shkel e shko, e as nuk obligoi me diçka që prek integritetin e individit apo të shoqërisë. Allahu (xh. sh.) krijoi çdo gjë në formën dhe mënyrën më të përsosur, pastaj e sistemoi funksionimin e tyre në harmoni të plotë me natyrshmërinëRead More

Share

Përdorimet befasuese të pudrës që nuk kanë lidhje me bebet

Pudra e bebes që në emër të kushtëzon duke na bërë të mendojmë se përdoret vetëm për bebet, por ky pluhur magjik mund të përdoret për shumë gjëra tjera. Kur të lexoni më poshtë të gjitha mënyrat se si mund ta përdorni pudrën, keni apo jo një bebe në shtëpi, ky produkt nuk do t’ju mungojë më. 1. Përdoreni si shampon të thatë Përdoreni këtë truk kur flokët tuaj janë me vaj dhe të yndyrshëm dhe nuk keni kohë për një dush. Pluhurosni flokët me këtë përzierje: ¼ e njëRead More

Share

Fakte interesante rreth Ramazanit

Këtë vit, muaji i Ramazanit fillon më 26 maj dhe mbaron në perëndim të diellit të së shtunës, më 24 qershor 2017. Vitin e kaluar, Ramazani filloi të dielën, më 5 qershor dhe përfundoi të martën, më 5 korrik. Gjatë kësaj kohe, myslimanët agjërojnë gjatë orëve të ditës. Agjërimi është një tjetër nga “Pesë Shtyllat e Islamit”. Kohët e agjërimit me diellin dhe muzg ndryshojnë varësisht nga vendndodhja e një myslimani. Sipas Këshillit Fikh të Amerikës së Veriut, dita e parë e plotë e Ramazanit është të shtunën, më 27Read More

Share

Cilat janë të mirat dhe problemet shëndetësore të Muajit të Shenjtë

Mbi një miliardë myslimanë janë duke agjëruar gjatë muajit të Ramazanit – i cili është një nga pesë shtyllat e Islamit – dhe po qëndrojnë rreth 18 orë në ditë pa ujë dhe pa ushqim. Sidoqoftë, nëse agjërimi bëhet siç duhet – dhe nëse myslimanët e kanë përgatitur mendjen dhe trupin e tyre – Ramazani mund të sjellë shumë përfitime shëndetësore. Pavarësisht se disa njerëz mund të kenë probleme të ndryshme shëndetësore, si dehidratim apo zbritje në nivelet e përqendrimit – gjë e cila është e pritshme – Dr. RazeenRead More

Share

Kjo eksperte e ushqimit ju tregon se çfarë të hani në Ramazan

Nour Zibdeh, nutriciste nga Virgjinia e Shteteve të Bashkuara, e cila është praktikuese e fesë islame dhe agjëron Ramazanin, ka treguar se si mund të kalohet një ditë e këtij muaji dhe ushqimet që duhet konsumuar. Ekspertja e ushqimit përshkruan një ditë të Ramazanit. Ajo thotë se ka praktikë personale që t’i ndihmojë njerëzit me probleme të ndryshme shëndetësore rreth ushqimit, por edhe personat që dëshirojnë të humbin peshë. Nutricistja tregon se ka shkruar një libër të gatimeve, ku jep udhëzime se si duhet ushqyer. Në këtë rast, ajo kaRead More

Share

Agjërimi i Ramazanit, dobitë e përfitimet prej tij

Agjërimi  i muajt te Ramazanit konsiston në privimin me vetëdije nga ngrënia dhe pirja prej agimit deri në perëndim të diellit. Myslimani e agjëron këtë muaj sepse është urdhër i Zotit dhe këtë vetëm për të fituar kënaqësinë e Tij. Gjithsesi në këtë adhurim, si në çdo adhurim tjetër, ka një sërë urtësish e dobish shpirtërore, psikologjike,sociologjike, shëndetësore etj. Ky adhurim që e ngre njeriun në nivelin e engjëjve, i kujton atij vlerën e mirësive dhe Dhuruesin e vërtetë të tyre; duke i vënë fre egos e maturon atë; dukeRead More

Share

E mahnitshme çfarë i ndodhë trupit tuaj gjatë 30 ditëve agjërim

Në Ramazan, muslimanët agjërojnë një muaj hënor çdo ditë nga agimi deri në perëndim të diellit. Por jo vetëm muslimanët agjërojnë – edhe pse për ta agjërimi është një nga detyrat fetare, për shumë njerëz të tjerë agjërimi është dietë për të patur shëndet më të mirë. Gjatë 30 ditëve të agjërimit trupi përfiton shumë, këtu kemi mbledhur një varg informacionesh interesante në lidhjen që ka agjërimi me shëndetin. Faza e detoksifikimit 1 (Dita 2 deri në ditën 2): Në ditën e parë të agjërimit, niveli i sheqerit në gjakRead More

Share

Mungesa e gjumit rrit rrezikun e vdekjes

Sëmundjet e enëve të gjakut që furnizojnë zemrën dhe trurit janë shkaqet kryesore të vdekjes.Sipas një studimi të fundit gjumi i pakët mund të rrisë rrezikun e këtyre sëmundjeve. Hulumtuesit në Universitetin Stanford morën në studim 1,300 individë duke përdorur të dhënat e vdekjeve nga Qendrat për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve dhe Indeksi Kombëtar i Vdekjes. Ata zbuluan se individët të cilët kishin tre ose më shumë faktorë të rrezikut metabolik dhe flinin më pak se gjashtë orë gjumë natën ishin dy herë më shumë të rrezikuar ndaj sëmundjeve të zemrës dhe goditjes në tru se sa njerëzit që kishinRead More

Share

Muaj i Ramazani, ja çfarë sygjerohet të hani për iftar dhe syfyr

“Kur të vendosni se çfarë të hani për Ramazan, mbani mend që Iftari dhe Syfyri do t’ju ndihmojnë gjatë agjërimit në ditën e ardhshme, prandaj është shumë i rëndësishëm konsumimi i ushqimit të duhur”, thotë Tan Sheau Kang. Por çfarë ushqime duhet të konsumoni për Syfyr? Në syfyr duhet të hani ushqimin e duhur që t’ju furnizoj me energji gjatë ditëve të gjata të agjërimit. Syfyri duhet t’i përmbajë këto ushqime: Frutat dhe perimet Pasi që janë të pasura me fibra, pemët dhe perimet janë thelbësore gjatë agjërimit, pasi qëRead More

Share

I adhuroni pitarkat e Ramazanit? Ja si bëhen (Receta)

Pitarkat e ramazanit janë gatime që kryesisht përgatiten për muajin e agjërimit, janë shumë të preferuara dhe përgatiten në disa mënyra. Përbërësit: 1. kg miell 0.5 L ujë 1 gotë qumësht 1 lugë gjelle tharm buke 1 lugë gjelle kripë Përgatitja: Në një gotë me qumësht hedhim një lugë tharm buke, pak kripë, pak sheqer dhe e lëmë ashtu afër 15 min që të vije. Tharmin e ardhur e përzijmë me miell, ujë dhe kripë gjerë sa të fitojmë brum homogjen të cilin e lëmë të mbuluar me picetë kuzhineRead More

Share

Share